30 Ocak 2013 Çarşamba

TUĞBA VENN PARDESÜ KAP

Gönderen bubenimolsun.blogspot.cm zaman: 01:08
Çok begenerek aldığım bu pardüseyi ve kapı artık bana olmadıkları için satıyorum..Kapı kısa olduğu için satıyorum..artık pardüse giydiğim için kısa giyinmek istemiyorum..gecen kıs sezonu çok kısa bi süre kullandım toplamda 10 veya 15 kere giymiştirim..Aldığımda etiket fiyatı 279du ben kullandığım için 150tl ye satıyorum..Rengi tam belli olmuyor ama vizon renk,gerçek rengini yakalamaya çalıştım ama tam renk çıkmıyor yinede..
Pardüseyi hiç kullanmadım etiketide üzerinde hamile olduğum için üzerime olmuyor bende dolapta beklemesini istemiyorum..Rengi koyu bordo..150tl
gerçek rengi alttaki renge daha yakın..




bu iki resimde ki rengin arasında vizon renk kap..



0 yorum:

 

ordan burdan hayattan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review