27 Ağustos 2011 Cumartesi

ÇANTAM GELDİ,SATIYORUM

Gönderen bubenimolsun.blogspot.cm zaman: 03:32
Daha önce burda bahsettiğim çantam geldi.O yazımda da söylemişim pek babet giymeyi sevmiyorum ayagımı rahatsız ediyor.Bu babeti aldım ayagıma biraz dar gibiydi ama gittigidiyordan aldığım için tekrar yolla geri gelsin ugrasmak istemediğim için kullandım,çok rahatsız etmez diye düşünmüştüm ama ayagımı sıktı,altının resmini de koydum ordanda anlaşılacagı gibi sadece bir kez giydim..

Üzerinde hiç bi deforme yok altının hafif rengi gitmiş belirli kısımlarda ama üstten yeniliğini koruyor..Şimdi bu cici babetler ve çanta yeni sahibesini arıyor..Almak isteyen olursa bana yorum bıraksın..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadr acaba fiyatı bn istiyorum ama ve numarsı kç?

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

merhaba;
ben ikisini 120tlye aldım sadece bir kez kullandığım için 100tlden satıyorum..babet 38 numara..

prenses annesi dedi ki...

çantayı beğenmediğin içinmi satıyorsun yoksa takımı bozmamak içinmi?

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

takımı bozmamk için sadece babeti veya çantayı begenen olursa ayrı ayrı da verebilirim..

BİRİ TESETTÜRDE MODA MI DEDİ :) dedi ki...

Canım bişe sorucam acaba bu babet ve çanta satıldımı satılmadıysa ilgilenmek isterim :)bİRAZ GEÇ OLSADA :)

Unknown dedi ki...

Çok ciciler :)

 

ordan burdan hayattan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review