29 Eylül 2011 Perşembe

GEÇ KALMIŞ DERGİ KEYFİ:))

Gönderen bubenimolsun.blogspot.cm zaman: 12:12
Ayın sonu geldi ama ben eylül dergilerini daha yeni inceliyorum..Zaman o kadar çabuk geçiyr ki yapmam gereken bi çok şeyi yapamıyorum.En büyük zevklerimden biridir nescafe eşliğinde dergi karıştırmak,bu sefer derginin içinden çıkan mate çayıyla yaptım bu keyfi:))
 Bir çok blog arkadasım çok güzel şeyler diktikleri için dikişe merak sardım ve dikiş kursuna yazıldım burda dergisini onun için alıyorum.Evim dergisi de bekarlıktan kalma bi alışkanlık,lezzet ise her evli bayanın alması gereken bi dergi bence çok güzel,farklı tarifler var..
 Evim dergisi ağustos sayısını arıyorum bu arada elinde fazla olan veya okuyup satmak isteyen varsa benimle irtibata geçerse sevinirim..

1 yorum:

Petrl dedi ki...

iyi bayramlar canim
sevgilerimle Hatice

 

ordan burdan hayattan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review