29 Kasım 2011 Salı

WELCH AKSESUARLAR

Gönderen bubenimolsun.blogspot.cm zaman: 07:44

Uzun zamandır fırsat bulup blogumu güncelleyemedim aslında paylaşmak istediğim bi çok şey var.Bu gün markafoniye welch'in geldiğini görünce önce takılarımı paylaşayım dedim.Paslanmaz çelik akseurlar satan bi marka fiyatları çok düşmüş,eğer sizin de alyansınız benim ki gibi beyaz altınsa ve insanlar evli olduğunuzu anlayamıyor ve sizi eşinizle flört ediyor sanıyorlarsa iyi bi seçenek veya altın künyeler ve küpeler çok hosunuza gidiyorsa ama bütçeniz almaya yetmiyorsa biz göz atın derim iki yıl garantili paslanmaz çelik bu ürünlere.Ben trendyoldan almıştım ama markafonidende bugün ablama sipariş verdik bende bir tane daha künye sipariş ettim.Onu da gelince paylaşırım artık..





4 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

çok güzel duruyorlar. Ablacığında güle güle kullansın inşallah

prenses annesi dedi ki...

gercekten cok hos duruyorlar. güle güle kullanin

nnn dedi ki...

şu an da limango da var kampanya. ama ben yüzük numarası ve parmağımda nasıl duracağı konusunda tereddüt yaşıyorum??

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

nnn cnm ben arkadaşımda deneyip öyle aldım yani numarayı onunkine göre ayarladım ama alırsın olmazsa karsı ödemeli kargoyla gönderirsin..paranı geri iade ediyorlar..

 

ordan burdan hayattan Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review